Powyższy limit jest wystarczający na cały miesiąc jeśli jest wykorzystywany do przeglądania stron internetowych, poszukiwania materiałów do odrabiania lekcji, korzystania z poczty elektronicznej. 

W związku z powyższym proszę najpierw upewnić się, że miesięczny limit nie został wykorzystany, a dopiero potem zgłaszać do dostawcy Internetu problemy z zasięgiem sygnału.

Ponadto, proszę przed zgłaszaniem się do dostawcy Internetu, sprawdzić w serwisie komputerowym w Radzyminie, IT – logic, ul. Stary Rynek 18, czy laptop jest sprawny technicznie, ponieważ prawie wszystkie zgłoszone podczas spotkań w urzędzie w dniu 5 i 10 stycznia przypadki problemów „z zasięgiem”  były problemami ze sprzętem, który był zawirusowany, przeładowany zbędnymi programami itp.

Infolinia, gdzie  można zgłaszać problemy dotyczące Internetu – czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 tel. 697259921, faks nr 22  115 50 39, adres @: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – proszę tam lub w serwisie w Radzyminie uzyskać informacje jak można sprawdzić czy i w jakim stopniu wykorzystany jest posiadany limit.

W przypadku gdy pojawią się w miejscu Państwa zamieszkania problemy z zasięgiem i dostępem do Internetu w terminie do końca stycznia, dostawca uzgodni terminy wizyt i na miejscu podejmie działania, które pozwolą na korzystanie z Internetu np. poprzez instalację anteny. Proszę poinformować dostawcę Internetu o złej jakości sygnału za pośrednictwem infolinii.

Przypominam, iż zasady postępowania w przypadku awarii modemu pozostają bez zmian tj. Państwo mają możliwość bezpośredniego informowania dostawcy o awarii sprzętu, który będzie wraz z dokumentami (kartą gwarancyjną – proszę sprawdzić najpierw w serwisie w Radzyminie, iż faktycznie modem uległ awarii. Naprawa sprzętu będzie wykonywana w terminie nie dłuższym niż 14 dni. W przypadku uszkodzenia sprzętu w sposób zawiniony np. wyłamanie wejścia USB, zgniecenie obudowy  itp. koszty naprawy sprzętu leżą po Państwa stronie. W tego rodzaju przypadkach proszę sprzętu do serwisu nie odsyłać, ponieważ i tak nie zostanie naprawiony.

Uprzejmie przypominam, iż uczestnictwo w projekcie ma charakter dobrowolny i w każdej chwili możecie Państwo oddać użyczony sprzęt, który zostanie przekazany osobom będącym na liście rezerwowej.

W przypadku pytań i wątpliwości dotyczących powyższych kwestii proszę o kontakt pod nr telefonu 608 028 372.

Marcin Szemraj – koordynator projektu